Verzenden & retour

Pakketten worden normaal binnen 2 dagen na ontvangst van de betaling verzonden via GLS met tracking en aflevering zonder handtekening. Of per post met tracking en aflevering.

Je krijgt een trackingnummer waarmee je je pakket online kan volgen of via de post.

Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. 

Leveringen :

De bestelde producten worden zo snel mogelijk geleverd.

Alle leveringskosten kunnen zonder voorafgaande mededeling worden gewijzigd. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je je bestelling binnen de geraamde leveringstermijn ontvangt. De maximale leveringstermijn bedraagt 5 dagen, te rekenen vanaf de dag na uw bestelling. Alle goederen worden geleverd onder voorbehoud van beschikbaarheid. Promoties lopen steeds gedurende de aangegeven periode of zolang de voorraad strekt. Indien we niet in staat zijn om de goederen binnen de 5 dagen te leveren, brengen we je hiervan onmiddellijk op de hoogte en delen we je mee wat de verwachte leveringsdatum is. Als we niet in staat zijn om de goederen binnen de 30 dagen te leveren, kun je de ongeleverde bestellingen / producten annuleren op eender welk ogenblik nadat je van de laattijdige levering op de hoogte bent gesteld. Indien de betaling al is gebeurd, ontvang je de volledige terugbetaling van het betreffende artikel of de betreffende artikelen. Indien de door ons geleverde goederen tijdens het transport werden beschadigd, niet overeenstemmen met de artikelen die op de leveringsbon vermeld staan of niet overeenkomen met de artikelen die je had besteld, dien je dit te melden en de artikelen naar ons terug te sturen binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst. Indien we een dergelijke kennisgeving niet ontvangen, wordt de klant geacht de artikelen te hebben aanvaard als zijnde bevredigend. We kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor enige gevolgschade wegens laattijdige levering of niet-levering door de transporteur die de onderneming heeft aangesteld. Onze aansprakelijkheid blijft in dergelijke gevallen beperkt tot de waarde van de artikelen waarvan wordt aangetoond dat ze niet door de klant werden ontvangen.

Artikelen retourneren en ruilen :

We willen dat je volledig tevreden bent over elke aankoop bij Haircare Essentials en streven ernaar om je ten allen tijde uitstekende kwaliteit, waar voor uw geld en een prima service aan te bieden. Indien je een artikel wenst terug te sturen om het te ruilen, of indien je hebt besloten om het niet te houden, gelieve dan de retournota aan te vragen op haircareessentials.be en deze binnen de 14 kalenderdagen naar ons terug te sturen, samen met de producten in hun originele verpakking en met het etiket. Wanneer dit aangewezen is, ruilen we het artikel (de artikelen) of betalen we de kostprijs terug. Alle goederen moeten in nieuwe en ongebruikte staat worden geretourneerd, samen met een kopie van de originele leveringsbon.

Indien u een artikel wenst te retourneren omdat het beschadigd is, gelieve dan de gegevens op de retournota in te vullen met een beschrijving van de beschadiging en binnen de 14 kalenderdagen samen met het artikel in zijn originele verpakking naar ons terug te sturen. Wanneer dit aangewezen is, ruilen we het artikel of betalen we de volledige kostprijs terug, inclusief alle gemaakte leveringskosten. De klant is verantwoordelijk voor de verzending van de goederen.